tisdag 30 mars 2010

Undra om...

...det är så att den som äger höghuset vid coop (har säkert nå bra gammalt namn) blev förbannad när h*n/den inte vann tävligen Fagerstas fulaste hus när den va med i FP för nåt år sen för inte f*n blev det väl direkt snyggare med nån orange färg högst upp? Dessutom är det ju typ mitt på stan (eller ja det är väl typ det mesta) men högt är det ju så det syns ju skapligt bra.... Ja ja - ny tävling & jag lovar att det kommer vinna!

Dagen har bestått av....som jag tidigare skrivit pluggplock (nytt ord till svenska akademins ordlista), spackling, fika, lunch, fika o kvällsmat *s*

Ville så gärna slipa så jag kunde börja måla, men det får bli imorgon fm för då kommer syster-yster hit o leker med P en sväng. Slipa kan han faktiskt inte vara med på hur gärna han än vill för det är inte bra för hans små luftvägar så det så!

Försökte mig även på att måla lite fogar på kaklet i köket, men det gick inte alls som jag tänkt mig så jag lär införskaffa en fogpenna o hoppas att det ger bättre resultat. Däremot kom dekorvinylen som jag beställt idag så Lucas har fått en döskalle ovanför sängen o mer ska det bli både här o där, men nu är det nog för idag! Orkar inte hämta kameran så bilder får det bli en annan dag på lite allt möjligt!

Kram Di

3 kommentarer: