onsdag 3 mars 2010

Trevlig morgon

Sådär ja! Nu är det helt plötsligt mitt på dan & vi har inte gjort så överdrivet mycket.

Vaknade vid 5-snåret då monstret ville upp en sväng (nu snackar vi typ 10 min vilket är helt okej). Sen somnade vi om, va upp & käkade lite frukost vid 8-tiden & sen sov vi till strax efter 10 - helt okej slapparmorgon tycker jag. Dessutom kastade jag mig ju i säng redan vid 22-tiden igår så jag är utvilad - skönt som f*n faktiskt!!

Sitter & inväntar den större sonen som borde dyka upp när som helst & sen blir det en tur till v-ås - måste glutta lite på ikea & mediamarkt. Lite smågrejjor kanske man kan komma över till en hygglig penning - jo det tycker jag nog. Återkommer om det under kvällen *s* Dessutom tänker vi luncha på ikea - är ju nästan gratis & det bästa av allt - jag slipper kocka på hela dan eftersom kvällens mål kommer bestå av resten får igår - toppendag :)

Lyssnar lite på Melissa Horn i väntan på Lucky-Boy!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar