tisdag 2 mars 2010

Alla måste hjälpa till!

Sådär - nu är det kväller på skogsvägen! Jag & Pimme städade på em så nu är det rent & fint en liten stund iaf - typ tills imorgon, men det är ju alltid något :) Pimmen flyttades mest runt i sin babysitter i hela lägenheten men en sväng fick han sitta i bärselen....ja...det blev inte så länge eftersom han tyckte det va mindre kul efter en stund....

Har precis käkat kvällsmat - Anna Skipper sa i ett program att man inte skulle äta lagad mat efter kl.19 - dricka nå typ te kunde man göra efter men hur f*n ska jag hinna laga maten, äta den + gör allt annat som ska göras under dagen? Det går inte - så är det! Jo förresten - kanske om jag skulle lagat kvällsmaten nån gång under dagen också, men risken är ju väldigt stor att den lilla herrn skulle vara förbannad då - nej det får funka såhär! Tycker det är betydligt trevligare & laga mat & käka i lugn & ro än & ha ett "skriko" under tiden så det så! :)


Tror jag ska passa på & ta en tidig kväll nu. Är lite halvslö & efter en dusch så kommer jag nog sova som en prinsessa, men jag är ju en prinsessa för det har jag själv hört nån säga en gång (minst!) ;)


Kram & Go'natt!

3 kommentarer:

  1. Ha ha ha... Har du oxå hört det? Jag har faktiskt oxå fått höra det, men jag tror inte det var i samma betydelse som din "prinsessa" =)

    SvaraRadera
  2. Ska vi göra en grupp på fb då? Vi som är prinsessor i folkmun *asg*

    SvaraRadera
  3. Tycker jag... Fast min "prinsesstitel" är nog inte kvar längre =)

    SvaraRadera