söndag 7 mars 2010

Matt idag? Why?

Är helt matt....gick ju f*n & la mig 22 igår & inte upp först vid 7-snåret. Va f*n? Skulle ju vara trevligt & känna sig pigg efter en sån sovning, men tydligen inte.... Ska lägga mig & slumra lite när Loke & Pimme går ut på en promenix! Lucas får komma & mysa till en film eller nåt för jag måste vila en stund om det här ska funka! (speciellt för alla runtomkring mig eftersom jag blir ju mitt allra bästa humör när jag är trött). Men....lär väl kocka ihop lite lunch först...

Hur som hade vi en trevlig kväll igår under våran halv åtta hos mig lek.... Mos&Falukorv blev det till varmrätt & så lite äppelpaj & vaniljsås t efterrätt - tror jag fick helt okej poäng från Lucas också :)

Sådär ja - då va vasaloppet "klart" också :) Tror f*n man ska ta & träna lite inför nästa vinter & köra tjejvasan eller kristinaloppet? Nån som ska hänka?

Kram D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar