torsdag 25 mars 2010

Gjorde iaf ett försök!

Sådär ja! Varit ner & fixat med matta t Lucas rum - väntar på att det ska ringa i mobilen & den är färdigskuren....snart förhoppningsvis.... Sen blir det ner & hämta den & kika färg/tapet t hallen med darlingen. Bäst att ligga i - ju fortare allt blir klart - ju fortare går det att börja leva normalt :)

Varit över till Norberg & fikat m Anneli också - nice m lite frulle & fika i ett liksom (är dom inte så ovanligt just nu ha ha). Sen kollade jag på besiktningspappret för bilen & sa till henne att det är ju konstigt att man har 2 månader på sig att köra efterbesiktning & det hade man ju visserligen, men det stod ju också i stycket ovanför att om inte besiktning sker innan 2010-03-19 inträder körförbud - oh oh!! Det va ju ett par dagar sen så jag & mr P drog t besiktningen, men när jag knappat in reg.nr i deras lilla blåa skåp på gården som förövrigt en äldre man framför mig höll på att trycka sönder - han hade nog jobbat på bruket & var van vid tröga knappar & inte pekskärm tror jag *s* så kom texten "tyvärr kan vi inte erbjuda någon besiktning av ditt fordon idag. ta kontakt med tekniker på bilprovningen eller boka via internet" - SUCK, SUCK, SUCK!!! Ja ja....får väl vara påväg t besiktningen när jag är ute & åker nu då!

Tidigare bild när jag & A va & lunchade på kina. J*ligt bra fotograf...men tog tydligen inte nån mer bild än den med koppen för mun *s*

Kanske gör ett försök att åka ner dit igen senare & går in & pratar med någon - hade liksom inte riktigt lust & lämna P i bilen eftersom han va vaken & förmodligen skulle börjat skrikit vilken sekund som helst eftersom det är det han "gillar" bäst just nu ;)

Nu ska jag slösurfa ett tag tills Adenskogs ringer vilket förmodligen är lagomt när P somnat (om han nu gör det) :)

Kram D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar