onsdag 31 mars 2010

Hur ska man orka nu då?

Jodå - nu har jag lagt Pimme i typ 2 timmar - mitt tålamod är NOLL! AHHH AHHH AHHH AHHH - glad kille på dagarna men skrikig som f*n när det är dax & sova....jo...jag vet inte vad som är värst. Skriket får en att bli helt slut & jag måste måla i sovrummet nu för jag blir knäpp om det inte blir klart! Behöver få ordning så man kan leva normalt igen!

Gick igenom plånboken tidigare - f*n va mycket onödiga kort man har....skulle typ räcka med 3-4 stycken.... Det absolut mest onödiga kortet är ju metalls medlemskort. Ska gå ur dendär skiten & med i a-kassan så fort jag börjat jobba igen! Det är helt sjukt! Sen jag började har dom inte gett mig - inte någon annan heller vad jag vet - något positivt. Dom är ju köpta av företaget. Först ska vi ta bort storhelger & jobba in den tiden & förklaringar till vad det är vi jobbar in eller varför kommer inte & alla säger olika??? Dessutom gör vi såhär för att spara så det inte är så många som behöver gå när det va varsel - absolut ställer vi upp, men hur många gällde det då & vad hände 2 veckor senare - jo dom fick gå ändå.... Nu skulle det börjas jobba storhelger igen eller iaf några....inte midsommar, jul & nyår tror jag det va (men innan det är midsommar så ska vi nog jobba igen) & självklart gick metall med på att "vi" skulle ut & jobba 2 veckor innan påsken istället för de 4 veckor som egentligen gäller.

Dessutom ska man betala för skiten????!!!! 515:-/månad kostar det & då är jag hemma! Annars kostar det ännu mer!

Nej fy fan! Sådär - nu har jag fått ur mig lite ilska - kanske skulle ta & måla ett varv i rummet då.... Sen är det bara köket, Pimmes rum & en toalett som ska göras iordning....tjihoo...kostar gratis tror jag...

1 kommentar:

  1. Allt som kostar gratis är ju bra..ha en bra kväll..själv ska jag till helvetesjobbet och funderitänka mig igenom ett nattpass..tjipp tjopp

    SvaraRadera