lördag 27 mars 2010

Sovmorgon, förbannad & em-glad - skönt!

Vaknade av att mr P ville upp & studsa vid 7-tiden....käkade lite frulle & "lekte" lite innan han (och jag) började gäspa stort sén sov vi till halv tolv - ha ha ha - kändes skapligt lyxigt & jag kände mig rätt pigg när jag vaknade faktiskt.

Sen blev det dammsugning med en dammsugare som funkade ungefär lika bra som en ismaskin i sahara....well....lär ju införskaffa en ny, men min fina rosa åhh...jaja....inte idag & inte imorgon iaf....har liksom inte riktigt råd just nu, men ekonomin för denhär månaden är ju redan spräckt iofs *s*

Sén va jag & P ner på bolaget - kändes rätt skumt & gå o plocka ner några cider i en korg i ena handen & honom i den andra he he - ska iaf ta någon cider ikväll så det så! Sén blev det kinamat - va på urkasst humör - troligen p.g.a. att jag inte käkat nåt sen 7....vrålhungrig. Nu är det iaf bra igen & det är en "glad-my" som Jan-E säger :)

Jag & P tog även en sväng förbi Brage & träffa bästaste Marie! P va mest intresserad av finnen som blev rejält utstirrad :)

Nu är planen såhär; "kasta i" P lite käk, ta ett bad ihop....såsmåningom läggning & sen tänkte mamman ta en cider med sällskapet. El-Maxo är ju "hemma" från sthlm - skoj, skoj!!

Kram så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar