onsdag 17 mars 2010

SÅ mycket piggare! :)

Just nu är jag bara SÅ mycket piggare! Vi tog sovmorgon till 7.30 imorse & körde Lucas till lekis istället för att knöla oss ut med vagnen imorse. Det toksnöade nämligen vid 5 tiden när jag va upp en sväng med mr P.

När jag stod & gjorde gröt så kommer Lucas ut & köket & frågar om jag är piggare idag. Ja det är jag säger jag. Du ser jättepigg ut idag - gulliga unge! Det gjorde att man blev piggare än vad man redan var om inte annat :)

Nu är L på lekis, håller på & försöker få mr P & ta en av sina microsömner så det inte blir samma visa som igår. Hoppas plutten mår bättre idag. Verkar lovande just nu iaf. Han ligger inne & pratar med flugorna eller vad det nu är som snurrar på mobilen.

Imorgon (tror jag) Bruket är med på nyhetsmorgon - missa inte! Duktiga grabbar! Lucas tycker t.o.m det - han sa speciellt han som sjunger & han som spelade gitarr - hur som - skönt att vi tycker lika nån gång :) Inte ofta det inte!

Nu ska jag hinna göra någe medans P sussar lite & idag kommer stora älsklingen hem också - UNDERBART!!!!

/D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar