måndag 8 mars 2010

"Det luktar som det gör på sommaren" :)

Dagen började tidigt idag. 6.15 *PIP, PIP, PIP* japps - då blev vi väckta av dendär underbara trudilutten på mobilen *gäsp* Eller vi & vi....jag & Pimme - Loke stack strax före fem & Lucas va (som 9 gånger av 10) vaken eftersom han är så grymt j*la morgonpigg - hoppas den mindre krabaten inte kommer vara likadan :)

Frukostbestyr, sen påklädning & iväg till bussen med Lucas. Vi kom ut & då säger L: "Det luktar som det gör på sommaren" & jo - det va lite vårlukt ute - MYYYS!!! Äntligen liksom!!! Visst - det kommer komma bakslag om & om igen, men känns som det händer en massa i kroppen redan nu iaf! Wiii!!! Blev en promenix när vi ändå va påklädda, men sen gick vi hem & sov ett gäng timmar igen - kände mig inte helt hundra idag heller.....kanske är i klimakteriet, men det är väl lite väl tidigt? Nåja...har inte ont i skallen iaf - bara lite matt & svallningar & hellre det än skallebank!

Lunchade med "tant-Marie", tog en tur ut t Broarna & kollade till hur det såg ut där - kallt va det iaf! Typ en 11 grader inne, men anar att det värmen höjs när det nalkas hemgång för mor&far vilket är i helgen. Helt sjukt att det redan gått 2 veckor liskom! Sén tog jag & P en promenad till (lika bra & passa på innan det blir tokkallt & snö igen) ner till brage. P va skitsöt - han skrattade (så det lät) 4 gånger i rad t Salma - jo jo - han försökte nog charma henne *s* Funkade bättre med skratt än rapar tror jag!

Har några projekt nu under kvällen också - steg 1 är mat & dusch & sen massa hemlisar *mohahaha*

Kram D

3 kommentarer:

  1. Jag vill ju oxå veta hemlisarna =)

    SvaraRadera
  2. finns säkert en anledning att det heter hemlis =)

    SvaraRadera
  3. låter som en mycket trevlig dag =)
    Men du får komma hit och fika/hälsa på också. Eller så kan du ju höra av dig om det blir nån fika på stan så kanske jag kan hänka på =D

    SvaraRadera