lördag 6 mars 2010

Lite vårkänslor på intågande??


Tänk om det är så - jo jag vet att dom minsann kommer varje år & jag har ju dessutom världens bästa pojkar & utnyttja dom på :) Idag känner jag mig på väldans mycket trevligare humör än igår - kanske för att mr P varit mindre gapig & betydligt mycket nöjdare än igår = SKÖNT!

Blev en promenix ner t brage för att hämta Lucas som sussat där inatt. Sén blev det en tur med Marie, Smilla & Lucas ner på stan - förbi "bolis" - köpte några cider - kan ju vara fint & ha i kylskåpet - ska nog smutta på en ikväll, men först ska vi ju leka halv åtta hos mig för det har Lucas bestämt! Det är dessutom hans favoritprogram - han skiter fullständigt i barnprogrammen men halv åtta hos mig det SKA han se annars blir kvällen liksom helt fel *s* Kanske blir det en liten kock av han - det vore inte helt fel ha ha

Fick nyss ett mess från E i Thailand R.B (mini) är inlagd på lasarettet för att få dropp då han haft diarré & kräkts i 4 dagar - stackarn! Hoppas han snart blir kry igen så dom får lite semester utanför rummet & lasarettet också! Varit en rätt tråkig thailandssväng för flera av dom - hoppas på bättring för dom allihop så fort som det bara går!

Jo just det ja - tänkte på det som man sa när man va liten: "Kärlek börjar med bråk & slutar med barnbidrag" Det stämmer faktiskt inte för första gången jag & L "bråkade" (tror nästan inte ens man kan kalla det bråk, men ja ja...) fast det kan säkert vara så också, men ja....det är inte alltid kärlek börjar med bråk iaf :)

Nu kör mr P lite microsömn i vanlig ordning så jag röjer ordning i köket & så kanske ett träningspass så är vi klara för kockandet när den lilla lagt sig för natten sen :)

Kram D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar