söndag 7 mars 2010

...fortfarande lika pigg :/

Alve, Ippe, sova, mat, dricka....inget hjälper idag. Ont i skallen & förmodligen ett par graders mer kroppstemperatur än vad som är normalt. Hoppas att det ger sig t imorgon för jag har ingen lust att bli sjuk (precis som någon har det). Loke sticker ju iväg & jobbar imorgon bitti igen & jag lär ju iaf orka med att ta hand om mr P. Undra om han känner på sig att mamman inte är pigg? Han somnade direkt nu när jag la honom - skönt!

Lucas lät mig vila/sova 2½ timme på em medans dom andra va ute & gick. Utan det skulle jag nog inte pallat dagen!

Blir snart pizza innan det är sängen som gäller för Lucas & mig....f*n helgjävel & gå fort! Har knappt hunnit umgås med den stora älskligen känns det som - har blivit relativt tidiga kvällar för mig....eftersom jag varit helt slut på kvällarna.

Hoppas på ett piggare återseende imorgon!

Kram D

1 kommentar: