tisdag 30 mars 2010

Projekt sovrum då....

Otränad med en kropp som har mer vikt på sig än den är gjord för - så kan man ju summera hur jag känner mig idag ungefär. Högerknäet säger aj aj när jag reser/sätter mig - känner mig nästan lite hypokondrisk, men det är ju faktiskt inte alls konstigt att det inte är hälsosamt att ha massa extrakilon.... Hur som - ska det hålla på & fjanta på det väl göra det då!

Jag & P följde med L t bussen imorse & tog en kortpromenad. Sen har vi börjat på projekt sovrum som kommer bestå av typ.....spackling, slipning, målning av lister&dörrfoder, måla väggarna vita & därefter ska det bli lite "finmåleri" på väggen - ska fortfarande bara leta rätt på en projektor först ;)

Nu tror jag bestämt att kaffepausen är över & att det är dax för spackling så ska jag ragga lite barnvakt såsmåningom (syrran puss, puss) så jag kan slipa av rummet senare. Är väl inte det bästa för lilla P att vara i riktigt fast med en j*la massa tur kanske han vill sova på balkongen en sväng senare :)

Har bokat upp Marie som kommer hit på lunch sen ska vi iväg på fika & sen fika igen & sen kommer Smilla hit & sussar inatt....hmm...kanske inte hinner med nå direkt slipa & måla idag ändå ser jag *s* Ja ja - spackling blir det iaf NU!!!

Kram D

1 kommentar:

  1. Det är bara att höra av dig. När du behöver hjälp. puss, puss =)

    SvaraRadera