tisdag 23 mars 2010

Middag! :)

Jo jo - nu är det middag på skogsvägen - viltfärsbiff med rostad potatis och regnbågsmorot i en mustig svampsås - lät väl lyxigt? :) Därmed också ett break i målningen. Efter att ha haft ett kronspel & varit oxtokig då färgen typ följde med när jag tog bort maskeringstejpen så följde det med massa färg - blä! Är tråkigt när man är noggrann & så blir det soppa. Hur som helst så kändes det mesta mycket bättre efter en fika på valonen med vrångskallen & Janne.

Sen kom syrran upp ett tag - va trevligt med lite sällis & tror mr P tyckte det va skoj att nån annan än mig & titta på - han va faktiskt lite snäll iaf ;) Är nog nån period detdär gapandet....ja ja....nån dag blir det nog bättre & kvällarna/nätterna är ju bra.

Sitter vid fel dator så det blir inga bilder denhär gången heller - ser lite tamt ut men va f*n - jag har ju ingen iPhone som vissa andra jag inte!

Nu är det dax & göra lite nytta igen! :)

2 kommentarer:

  1. Ja tack för idag..det grymtades lite på tjejerna över min lunch,men dom fick pizza och blev snälla och goa igen..en sån där iphone skulle man minsann ha ;)

    SvaraRadera
  2. Mmm...det är en sån man skulle ha! ;) Va f*n - dom gick ju inte miste om så mycket - semlan va inte alls så god ha ha ha

    SvaraRadera