måndag 29 mars 2010

171 - wihooo!!!

Hellu!!
Idag är huvudvärken som bortblåst - tack för det! Det betyder nog att jag inte är tillräckligt gammal för att vara bakis i flera dagar eller att det va en väldigt lugn kväll. Tror mest på det förstnämnda! :)

Lilla P & jag körde en sovmorgon till 9.30 sen blev det lite plock & mys & vänta in Lucky-boy som kom från pappa idag. Hade styrt upp en bowling med syrran medan P fick åka med mormor till Broarna så vi kunde bowla i godan ro - inte för att det gjorde att det gick speciellt mycket bättre, men en serie slog jag till med rekord på 171 poäng - kändes kanon, men sen behöver man ju inte tala om resten av dom....ha ha ha

Efter bowlingen bar det av ut till Broarna för att hämta P. Fick även lite rotfrukter, fläskfilé & kantarellsås ute hos mor så vi slapp matlagningen nu ikväll - skönt det!! Blev premiär för ett litet syskonbad idag också - både P & L va nöjda & glada & det är f*n riktigt skönt med ett bad nån gång ibland! Är nöjd med lägenheten, men vill få klart sovrummet också. Se om jag ska börja plocka lite plugg & spackla lite imorgon & slipa o börja måla på onsdag när L åkt iväg till pappa igen....well...får se hur det blir. Till helgen kommer det iaf bli gjort om inte förr! Måste ut & leta projektor också...pappa hittade den inte i källaren så jag lär fortsätta upp på vinden o se.... Skulle underlätta...eller rättare sagt är det är typ ett måste...

Nu är det kväller & imorgon är det en em-fika inplanerad med Emma & Natalie + att vi ska iväg till Rod en snabbis & höra vad han önskar sig i 1-års present :)

Kram D

1 kommentar: