måndag 1 mars 2010

Liten em lur för den lilla herren...

Medans den lilla skiten sover en liten stund - vilket förövrigt inte alls är så lätt att få honom att göra på eftermiddagarna numer - är inne i nån liten fas då han mest skriker för att skrika när man ska lägga honom tror jag. Well - efter ett tag när man provat typ det mesta så brukar han somna iaf - är aningen för liten för att inte sova alls på dagarna liksom - blir inga roliga vakna stunder om det skulle vara så.

Varit hos läkaren också - fick nån stark kortisonkräm + nån mjukgörande kräm som jag skulle använda i två veckor & hoppas på att ppp eller vad det nu är i handen försvinner - eller iaf blir bättre så ska väl ta oss ner på apoteket en sväng när han vaknat till liv....tror jag....eller så får det vänta t imorgon....får se hur jag känner. Kanske smiter in någonstans på en kaffe också när man ändå är ute & far isf... Är lite halvslö jag också - men blir tidig säng nu när det bara är vi två hemma & OS är slut...jo....

Va förbi ute hos mor&far en sväng också - insåg att det är lite snö att skotta, men blev inte så mycket av m det eftersom jag...
1. Hade en sovande mr P i bilen & inte ville stå där på tomgång hur länge som helst
2. Hade träff kl.12 med Veronica som va förbi & hämtade Lucas gamla loftsäng

Kram så länge!

2 kommentarer: