onsdag 10 mars 2010

Snart är det torsdag :)

Yeah!! Snart är det torsdag igen - längtar tills imorgon då älsklingen (den äldre) kommer hem - underbart!!

Vi har nu hunnit käka frukost, lekt lite & nu ligger P en sväng igen - brukar inte bli mer än en halvtimme ca men det är en värdefull halvtimme för utan den skulle det vara ett väldans gapande. Tänkte på en sak när jag tog fram våtservetter av ett för mig nytt märke - brukar variera lite annars vet man ju inte vilka som är bra & inte. Huggies med aloe vera va det iaf jag öppnade & så luktar dom piggelin. Ha ha ha - min lilla skrutt blir alltså tvättad med något som luktar piggelin när blöjan byts just nu *asg*

Just nu sitter jag & funderar över ifall vi ska ta en promenad ner till bvc när plutten ska få spruta (hoppas, hoppas det går bra!!) eller ifall vi ska ta bilen...ska ju över till Norberg på fika sen...svårt detdär med beslutsångest...

1 kommentar: