torsdag 11 mars 2010

Skönt med lite flyt!

Sådär - nu är det toksent, men det va faktiskt värt 3 timmars stirrande på en datorskärm för att bli 5:a i en turre på Svenska Spel. Kvalade in till den för 55:- så 3600:- är en helt okej timpenning.

Insåg precis att mycket vill ha mer - det bästa vore såklart att vunnit den för då kunde det blivit en schyst present t darlingen när han fyller, men än är inte hoppet kört....det kommer nya turneringar andra dagar, men nu är det tävlingssova som gäller för det är ingen som vet om, hur & när det är dax & vakna igen.

Lite glad är jag faktiskt :) Tror bestämt att jag ska ta & shoppa lite kläder åt både Lucas & Pimme eftersom jag måste köpa tält & det känns inte så aktuellt för jag tänker inte va kvar i denhär sizen resten av dethär året!

Puss, Kram & Go'natt!

2 kommentarer:

  1. Fröken D

    Bara för att det var din dag igår och att du toppar min "bubblar lista" så får du inte sitta uppe hela nätterna, men å andra sidan så gör du väll som du vill, det har du väll alltid gjort.

    Sköt om dig, jag dyker upp när löningen kommer.

    EL Maxo

    SvaraRadera