måndag 15 mars 2010

Morgonpromenix - check!

Sådär! Då va den nya veckan igång då. Måndag igen & jag har inte tryckt i mig varken fikabröd eller godis än - är ju f*n riktigt bra gjort - har ju varit vaken i 2 timmar liksom ha ha ha

Varit med L till bussen & så tog jag & P en liten promenad - rätt skönt att komma igång, men blev stressigt imorse så jag fick varken på mig vantar eller mössa & utan mössa är det f*n inte skönt & gå! Inte än, men snart så behöver man förhoppningsvis inte dra på sig flera lager för att gå ut - tjihooo!!!

Undra om man skulle göra ett ryck med att plocka lite nu på fm medans L är på lekis. Kan hända att det blir en tur t v-ås på em.....sen skulle man ju kunna börja plocka ner lite grejjor från väggarna som ska med vid flytten också....som troligtvis blir i helgen - ska bli så j*la skönt & få det lite större & dessutom börja måla & dona lite :)

Nu - kaffe :)

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar