onsdag 24 mars 2010

Åt rätt håll - coolt!

Ligger här med den bärbara & bredvid mig ligger lilla fina P. Är egentligen helt ofattbart att han kan göra en så frustrerad när han kör sina skrikrace. Han är så fin & jag älskar honom precis lika mycket som jag älskar Lucas. Mina pojkar! Världens finaste pojkar & dom är mina - helt sjukt egentligen! Loke också såklart men det är ju på ett annat sätt.

Precis duschat - är så skönt & duscha när Loke är hemma - man behöver inte känna dendär "stressen" att P vaknat & skriker för fulla muggar. Insåg också att det är dax för en liten hårfärgning igen - börjar liksom bli lite matt plus att råttfärgen börjat göra sig påmind på utväxten... Kanske skulle ta & fixa det t helgen? Får se vad som hinns med & glöms bort ;)

Nu till en sak som jag i gamla lägenheten småretat mig på - L satt alltid toalettpappret åt (för mig) fel håll på rullen så jag vände det alltid. Nu va det en annan toalettpappershållare & då har han satt det åt rätt håll - kanon ju ;) Är stora grejjer man "retar" (kan inte kalla det retar egentligen - uppmärksammar kanske är bättre).

Är också väldigt glad över mina foppatofflor just nu. Har ju (som jag nog sagt tidigare) en lite smått jobbig "fobi" - tycker det är så j*la jobbigt & bli klibbig eller att nåt fastnar under fötterna. Det gäller bara när jag går barfota här hemma & just nu är det inte speciellt städat. Tror vi ska göra ett ryck & få klart hallen t helgen också eller klart & klart - måla iaf kanske? Siktar nog på det! L har spacklat dörrfoder idag. Morgondagens projekt blir - åka ner & hämta matta t Lucas rum & fixa färg t halllen. L's "rymdprojekt" får vänta ett tag - det lär nog planeras lite mer noggrant så tills vidare blir det....ja vi får helt enkelt se.

Nu ska jag vända mig om o kura med lilla P för eftersom han ligger i vår säng får han göra det tills han vaknar & vill äta - mamman får mysa & han får lite närhet!

Kram D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar