torsdag 4 mars 2010

Nu är alla där som ska vara - MYYYS!!!

Nu är allt som det ska - världens bästa karl är hemma & grabbarna sussar. Det betyder - filmmys för mig & the löwe! Idag är det luftslottet som sprängdes som gäller - känns som det är lite för sent för en så lång film, men eftersom jag har programmerat både Lucas & Pimme så kommer det bli sovmorgon imorgon (in my dreams)..... Tänk om man kunde vänja sig vid att sova en 5 timmar/natt & vara pigg & utvilad när man vaknar - gå in i nån typ av djupsömn fort & sova klart & hinna vakna lugnt & fint & så vara störtpigg - vore ju kanon! Ja ja - det är imorgon det & eftersom det är film så är jag faktiskt inte tvungen att kolla hela idag ifall jag (som vanligt) råkar somna he he

Just det ja - bowlingen för guds skull! Blev två serier & såklart blev det oavgjort - syrran vann första & jag andra så vi lär köra ett nytt möte typ nästa vecka eller så. Mr P va så snäll & sussade så för en gångs skull gjorde han som mamman tyckte - wohoo! :)


Fick parkera "långt" bort & jag sa då att jag tyckte synd om Pimme varpå Lucas säger: Det är ju inge synd om P - han bara sitter där & vi måste gå. Jo, men jag tänkte mest på att det blåste vilket han inte gillar nå speciellt - kontringen från L - det är ju jobbigare & gå än att det blåser. Well - vi kom både dit & hem iaf så det så :)


Nu é re filmtajm!


Puss & Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar