måndag 15 mars 2010

Hemma i soffan igen!

Oj oj oj vad trött jag är! Helt slut skulle man kunna kalla det! Blev lite handlat trots allt....inte massor men litegrann.... Ikea fick bistå med en stol till plutten så han kan sitta & käka med oss såsmåningom. Har en gammal en stående i källaren men tyckte minsann att han skulle ha ett eget litet bort - enklare & torka & hålla rent (I know!!), lite söta gossedjur som jag har en plan för :) Nåt lakan åkte också i vagnen tror jag visst....

Sen skulle mor & sis in på Maxi så vi smet igenom en sväng där också där jag hittade en bok som jag fick lov att köpa "Du vet att du är man..." Riktigt bra en tror jag - ska nog hitta ett gäng bra grejjer som stämmer helt hundra!

Och sist....smet jag o L iväg till Kapp Ahl eftersom jag såg en skinnjacka som P bara måste ha sist vi va här & det fanns en i rätt strl så nu har han en vårjacka som passar fin fint till gubbkepsen - wihooo - nu får det ta & bli vår!

Nu är flickan trött - jättetrött - lär bli tidig kväll eftersom det inte blir sovmorgon först t helgen *gäsp*

Kram o gonatt!

1 kommentar: