måndag 15 mars 2010

Hungrig!

Käkade frulle vid 7-snåret & nu är jag vrålhungrig igen *suck* Måste vara någonting som är helt j*la fläng i min kropp - är f*n inte normalt att vara hungrig såhär! Är inte så speciellt kul heller för den delen! En macka får det bli - kanske jag överlever tills L kommer från lekis om ca en timme för då blir det lunch hur som helst. Lite skönt att den redan är klar eftersom jag gjorde matlådor * 3 åt L-Å igår kväll.

Nu är det bestämt - blir en tur till v-ås med L, P, syrran & mutti! Är väl typ aldrig fel med lite shopping.....inte så mycket shoppingpengar över just nu dock så man får väl ha en tänka till före dag....är nog det bästa det....

Mackan ligger i magen & skvalpar runt bakom alla bilringar nu så det är väl bäst att jag börjar leta rätt på nå tält & ha på mig! Mmm...precis - känner mig som en enorm jätte idag. BLÄ!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar