måndag 1 mars 2010

Snart iväg t dr.xxxx

Go'morgon!
Snart ska jag & Pimme åka iväg till vårdcentralen - ska visa upp min groteska hand som för tillfället är relativt fin om man jämför med förra veckan - går liksom i vågor detdär ifall "blåsorna" nyss spruckit eller om dom torkat ut. Hur som så ska jag bara dit så han/hon får skriva ut nå bra recept på en super-duper kortisonkräm! :)

Blev inte så mycket mys igår kväll....gick & la mig vid 22 & då hade vi redan haft ett totalt meningslöst tjafs - eller tjafs & tjafs - jag sa vad jag tyckte & förstår att han blev lite småsur samtidigt som jag fattar att han tycker att det är jobbigt, men va f*n - är ju samma sak om & om & om & om igen - måste ju finnas nåt som heter eget ansvar tycker jag? Vore ju en sak om det blir nån skillnad men det blir det inte så...vi släppte det - pratade inte mer överhuvudtaget & nu är han ju i sthlm & jobbar *suck*

Hur som - handlade ju inte om oss utan om annat runtomkring, men är ju nog så drygt...

Dax & fixa iordning sig lite inför en liten tur då. Trevligt med lite mer snö också NOT!

Kram D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar