söndag 14 mars 2010

Bruket & Bruks...hmm...

Blev en promenad med alla grabbar till hembygdsgården på releasefika med Bruket - riktigt mysigt faktiskt & en bra skiva fick man med sig hem också - toppen det! Ska kasta in en bild som Lucas tog såsmåningom - orkar inte dra upp kameran nu bara!

Sen va jag veligt ifall jag skulle gå ner på bruks & träffa skiftlaget & världens bästa Evis eller ifall jag skulle vara hemma. Först skulle jag, sen inte & sen tänkte jag att va f*n åker ner en sväng iaf, men det va urtrist - längtade bara hem hela tiden, MEN det va skitkul & träffa Evis! Blir alldeles, alldeles för sällan :(

Gick iaf hem efter typ en timme eftersom Taxi här i stan tydligen inte svarar i telefon på helger eller nåt - hoppas det kommer en ny taxifirma snart för det är ju mindre skoj & knata själv genom hela stan - tur att det knappt är nå folk ute ( tror jag mötte typ 5 personer på hela vägen ha ha) & att det inte va 20 minus.... Well - nu är jag iaf hemma & det blir ingen utgång på ett bra tag!

Drack iaf en cider (hemma) & ½ öl ute.....nu klarar man sig ett tag m andra ord :)

Kram & go'natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar