fredag 5 mars 2010

Topphumör önskas! Någon?


Blä! Varit på riktigt kasst humör på em eller ja ända fram tills alldeles nyligen för den delen. P har sovit typ 40 min på hela dan & inte varit på sitt allra bästa humör resten av tiden & minst av allt då jag ville plocka undan, fixa lunch, käka lunch & ja....typ då jag önskade att han va lite gullig & snäll & så blir jag stressad & irriterad på ALLT men nu har jag lyckats få undan allt jag ville ha undan, pratat med Loke igen så nu känns det som kvällen skulle kunna bli bra iaf.

Har visserligen tvättstuga, men det gör mig inte så mycket. Dessutom har världens bästa Evis varit här på en fika innan hon skulle till detdär Seco (saknar det inte!). Däremot saknar jag henne - känns som hon bor evigheters, evigheter härifrån = Köping. Hon är en av dom bästaste hon! Tog inget kort - f*n - hur smart är man egentligen?? Lägger ut ett gammalt istället för hon ska exponeras så det så!



Undrar hur det har gått med domdär erfarna snöskottarna? Om dom fått fatt i några? Om jag skulle platsat? Svårt & släppa detdär....

Tror jag ska ta & scrapbooka lite nu ja - är inte så j*la bra på det, men om jag aldrig börjar så kommer jag ju aldrig bli bättre heller & framförallt så kommer det aldrig bli ett snygg album ;)

Kram så länge!
D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar