onsdag 10 mars 2010

Min lilla, lilla P...


Det gör ont i ett mammahjärta när små pyren skriker & när dom skriker p.g.a. smärta är det f*n vidrigt! Nu är det iaf över för denhär gången & han lugnade sig väldigt snabbt, men f*n & vara så liten & inte förstå varför man får sprutor - jag sprutor TVÅ & inte en, men man får ju se det så att det är ju av en god anledning man "pinar" dom....vore en miljard gånger värre om han skulle få någon av dom vidriga sjukdommar som man vaccinerar mot!

Mätt & vägd blev han också! 7160g & 63,7cm lång - snittat 1kg/månad sedan han föddes - är ju inte helt fel....men att mamman skulle gå ner i samma takt som han gick upp vad hände med det?? Eller har jag kanske försprånget från det att jag åkte in till förlossningen & tills att jag kom hem & gå på? *s* Har faktiskt inte ätit sådär jättemycket onyttigt som jag gjort den sista tiden denhär veckan, men idag bjöds det på semla på Brage så det blev väl en plump, men det va EN semla det - har ätit många, många fler för några veckor sen ha ha

Kram D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar