söndag 14 mars 2010

Börjar allt bli lite trötter....

....visst är det så, men ska kolla lite grejjor & ta en dusch innan det blir nanna kudden & krypa sked med L-Å. Okej....spelar lite poker också, men känns inte riktigt som detdär extra lilla flytet som man behöver finns där idag, men saker kan ju ändras fort - tålamodet är nog också sisådär - måste ha annat & pyssla med idag samtidigt....jo....är en såndär dag när det är ett par bokstäver för mycket inblandade....och det gör ju att koncentrationen (och tålamodet) får sig ett litet frispel...hmm...

Varit (som jag skrivit tidigare) ut till Broarna en sväng idag & mor visade lite kort från Thailand. Jag satt vid andra datorn & kollade m andra ord inte & då säger syrran - varför har du tagit detdär kortet. Jag tog kort på vågorna. Okej...men hon som ligger topless där mitt i bilden då? Hon kom bara dit... Ha ha ha - ja vad ska man säga egentligen? *s* Sen säger hon att man kan ju säga att det är pappa som tagit bilden.....ha ha ha - jo fast nu har du ju redan sagt att det är du *asg*

Mr P va riktigt snäll han - va glad medans han va vaken & så sov han typ 3 timmar i stäck - sååå skönt!!

Påväg hem va det visst en till kille som va lite trött. När jag pratar med honom så svarar han inte - vänder mig & ser en skönt sovande kille - ber sis väcka honom.

Jag: Vi är ju snart i Fagersta - inte ska du somna nu heller.
L: Jag sov inte, jag försökte bara lära mig att vara tyst.
Jag: *asg* men jag såg ju att du sov för du hängde med huvudet.
L: Det är bara för att det är så svårt att ha det rakt.

Nej sov gjorde han m andra ord inte ha ha ha

Nu ska jag ta en snabbdusch ändå & hoppas på att mr P inte skriker när jag kommer ut. Sitter jag & väntar på att han ska vakna så kommer han sova typ halva natten & hoppar jag in i duschen så vaknar han medans jag är där....men duscha ska jag så.... Okej....han får 10 minuter till då....sen...

Kram & go'natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar