onsdag 3 mars 2010

Hem ljuva hem!

Äntligen hemma igen. Blev betydligt mycket senare än vad jag hade planerat, men det betyder ju att det är ungefär som vanligt nuförtiden *lol* Påväg till v-ås körde Lucas & syrran en rimlek (hans förslag). Han tyckte bl.a. att hon skulle rimma på trekant, ögonbryn & papperskorg - hur enkelt som helst ju ha ha ha

IKEA hade stängt p.g.a. snön på taket - tror det va skottning på g & det är ju smart att bomma igen istället för att riskera massa människors liv liksom - smart företag faktiskt - jag ger dom en eloge även om jag skulle velat shoppera lite där, men....det blev ju billigare (just idag) & så har jag ju en anledning & sticka till v-ås en annan dag igen - toppenbra ju he he he Med andra ord blev det inge köttbullar & mos heller så då valde Lucas MAX - testade en green meal - va faktiskt riktigt gott - en burgare med ärtor, majs & morötter bl.a. kanoners! :)

Blev en trådlös nunchuck på elgiganten - skitbra (tror jag) - kommer bli betydligt smidigare & träna nu :) Ingen träning blev det idag heller - känns aningen elakt mot grannen under & börja dunsa i golvet denhär tiden, men imorgon - då jävlar!


På hemvägen blev det stopp i Virsbo hos faster som fyllde 66 år idag. Tror hon blev glad av att vi kikade förbi & det va kul att se att det fungerar hyfsat för henne hemma också (hon fick en stroke i slutet av förra året). Lucas spexade & donade som vanligt... Skulle behöva skriva ner väldigt mycket som han säger & gör :)


Imorgon är det ju världens bästa torsdag igen - ska bli underbart att få hem Loke igen - längtar som f*n när han är borta trots att jag har båda min mindre grabbar hemma nu.





Kram D

1 kommentar:

  1. Tycker du får skriva en bok med lucas bästa..sen kan du ta med dlk på ett Green meal,tror hon skulle uppskatta det enormt ;)

    SvaraRadera