fredag 26 mars 2010

Hunnits med "massor" idag :)

Vill (fast egentligen inte för det kommer förmodligen betyda "otur") börja med & säga att P varit på bättre humör idag än tidigare i veckan - hoppas, hoppas det är slut på jätteskriken nu! Eller åtminstone för denhär gången :)

Började med att måla ett varv i hallen, sen skulle jag & sis bowlat på em, men hon kände sig lite krasslig så jag lilla P & stora L åkte till v-ås & inhandlade tapeter bl.a & lite andra måste-ha grejjer - inget onödigt faktiskt men sen är det ju ett gäng (på tok för många) räkningar som ska betalas eftersom både skatt & försäkring på bilen kom denna månad så är ju bara det typ 3000:- extra *suck* Nåväl....hoppas på en jättevinst på typ nån häst eller poker som jag visserligen inte har tid & spela just nu ha ha

Just det ja - va förbi Bilprovningen innan v-ås idag också & det gick gallant så nu kör jag utan körförbud - duktigt va? :)

Well....har inte tid & sitta här just nu - vika tvätt, hämta tvätt & såsmåningom "kasta upp" en tapetsnutt i hallen sen är det bara golvet kvar där, men det har vi inte shopperat riktigt än, men kommer bli nice! Känner det på mig....så är två "rum" klara....he he

Bilder kommer....såsmåningom....

1 kommentar:

  1. Va fort det går med era rum..måste vara någe fel på mina verktyg som jobbar så dåligt...

    SvaraRadera