torsdag 6 maj 2010

Tjuva en redan nu :)

Jag & Jacob va ner & handlade lite & passade också på & smita in på systemet & inhandla några cider inför en ev. utgång imorgon & eftersom dom hunnit bli kalla så tjuvar jag en redan idag bara för att jag är värd det :)

Gick fint med J här - han va så snäll & foglig så :) Värre är det med den största - han bjuder mest på tokerier hela tiden, men man är ju rätt van vid det så ;)

Detdär med otur i spel & tur i kärlek verkar stämma rätt bra för stunden, men önskar lite tur i det första nån gång ibland & nu vore inte fel....

Nu blir det dusch & kanske lite mys....beror på ifall jag måste kolla denhär historiefilmen som L-Å dragit på isf väljer jag nog sängen istället - hinner dessutom somna innan honom också annars går det knappt för hela huset skakar f*n av hans snarkningar!

Kram så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar