lördag 8 maj 2010

Nä! Va f*n ska man hitta på??

Har varit en urtråkig dag. Sur karl vilket gjort att jag är på kasst humör nu! L-Å har dragit över till V så Jag & P själva hemma. Trött är man ju eftersom det inte blev alltför mycket sömn inatt, men har ingen lust & sova.....ska nog komma på vad jag har lust med! Kanske bjuda hit ett gäng & spela poker eller så får man väl tröka med nån j*la nätpoker bara för att ha någonting & göra... Eller så tar jag med P & åker någonstans & kommer hem nån annan gång när det är gladare miner för att bara gå omkring & inte säga någonting är ju ungefär lika kul som att sitta på en stubbe i skogen.... Nej förresten - det är f*n roligare!

Hunnit på en gliring om att "man inte glömmer någon man vill umgås med". Orkar liksom inte bry mig - ska never ever ställa upp & hjälpa till nå mer heller!

Nu till nå roligare - va & tog en kaffe med Marie & Munne på em också - tog en promenad i förhoppning att vakna till liv, men det blev inte riktigt så, men M va iaf snäll & glad (som alltid mot mig iaf :))

Nä.....lär göra nåt.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar