lördag 15 maj 2010

Nu dricks det öl & ikväll väntar miners! :)

Jag & Forsberg kör en egen liten fest idag. Kan vara skönt & bara få prata om allt & inget under lite öl & vin :) Sen får det bli Miners - hårdrock suger (Lucas säger att det mesta suger just nu) så då tycker jag hårdrock suger, men det är ju inte helt omöjligt att det kommer upp nå liten blandband....och när dom har satt ihop sig så tänker jag tvinga dom & spela lite Thåström så kan jag drömma mig bort en sväng, men som alla vet har jag ju en egen Thåström & han slår ingen på varken det ena eller andra så det så hi hi hi

Är världens bästa lördag - jag & mammsen hade 6 rätt på pållarna - 28 papp - kunde inte kommit bättre till pass kan jag lova - på måndag är det jag som hämtar min roskildebiljet WIIIII


Nu ska jag vara lite sällskaplig igen tror jag minsann. Leta rätt på nån trävlig partymusik & sen kör vi :)

Kram & Go'natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar