onsdag 26 maj 2010

Mitt emellan?

Verkar som det blir en mitt emellan dag idag - soligt, men ändå inte varmt.... Ja ja - så länge solen är framme & det är ljust så blir man piggare - går ju faktiskt & vara inomhus & tro att det är jättevarmt :)

P sov bra inatt också trots feber - skönt! Däremot vaknade jag till en gång & då låg han på mage & jag fick panik & trodde att han inte andades så jag "kastade mig över honom" men då röck han till så vi kunde sova vidare :) Tror inte detdär med titta så dom andas försvinner - kan fortfarande gå in till L & kolla ibland. Instinkt....

Börjar också fundera varför jag så ofta drömmer att jag kör bil (oftast på en parkering) & så funkar inte bromsen & bilen går av sig självt - både framåt & bakåt??? Hänt flera, flera gånger - är f*n drygt!

Imorgon är det Torsdag & det GILLAS mycket!

Nu en kaffe & cigg på balkongen medans P vilar lite igen. Efter lunch ska vi ta en promenix med Sara & Delina. Skulle också behöva åka/gå förbi mormor.....se om det blir idag eller imorgon.

Ikväll är det dessutom V64 - tror jag ska dra ihop en rad & hålla tummarna :) I helgen blir det Sthlm (eller rättare sagt lördag-söndag). Konsert på lördag kväll & elitloppet på söndag (om det är väder).

Kram D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar