torsdag 6 maj 2010

Jag är inte trött, jag är inte trött, jag är inte...

Det sägs ju att om man intalar sig själv något så tror man till slut på det - försöker & försöker men inte med ett helt lyckat resultat & ändå fick jag sova till strax efter åtta eftersom L-Å är hemma & sjukskriven idag. Ja ja....det lär väl ordna till sig antar jag...brukar ju göra det på ett eller annat sätt.

Jag må vara tjatig, men jag får mer & mer panik över en viss dag nästa vecka....typ onsdag....det verkar inte hända några under hur mycket jag än önskar det :/

Ska väl ta ett varv & plocka så man kan plocka fram saker igen utan att behöva lägga dom på varann - samma lika varje dag.

Borde ta mig ut på en liten promenad under dagen också - segt & komma ut, men när man väl är ute så är det så j*la skönt & än bättre efteråt :) Se om man kanske får lite besök av E & R.B också....kanske to.m. så att R.B d.ä. hänger med & checkar in nya lyan - man vet aldrig ;)

Kram D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar