tisdag 11 maj 2010

Imorgon är DET

Morgonfixet klart dvs. frukost avklarad & Lucas körd till lekis. P har sovit gott inatt - bara vaknat en gång för att käka (okej blev ett par vändor in & ploppa i nappen igår kväll men då va jag ju ändå vaken så :)) Är lite otäckt detdär hur mycket man gör halvvaken ibland....kommer inte ens ihåg att jag varit upp & blandat mat, men när klockan ringde låg P brevid mig i sängen & en tom flaska låg där också så mat han han ju käkat *s*

Idag är det städning, fix & en fika med lill-Eva inplanerad. Att det är guldväder gör inte att energin fattas direkt :) Däremot sängen.....f*n - vi skulle verkligen behöva åka & byta den på kära ikea innan domdär 90 dagarna gått för min kropp gillar den inte....*suck*

Imorgon är det alltså dagen D då min älskling fyller 50 år! Är ju bara en siffra & tror egentligen att det blivit något fel för det har f*n aldrig känts som det skiljer så många år mellan oss.... Kanske en blandning av det ena & det andra, men känns som jag hittat rätt & vi är en j*ligt bra combo! :) Visst f*n tjafsas det ibland, men det är inte ofta & 99% gångerna beror det på att det hoppar ut en massa surhormoner från mig & som tur är så är det oftast ingenting L-Å bryr sig i :)

Håller fortfarande tummarna för att en grej jag beställt kommer imorgon....men som sagt kan det lika gärna dröja tills på fredag eftersom torsdagen råkar vara en röd dag....men....den som väntar på nåt gott eller hur man nu säger.... Gick ju inte & göra nåt åt leveranstiderna....annars skulle jag pyntat extra för att få ett expresspaket, men, men....

Dax & ta tag i dagen & försöka hinna göra så mycket som möjligt medans P vilar lite & L är på lekis...

Kram D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar