onsdag 12 maj 2010

Idag är det LOKES dag!!

GRATTIS ÄLSKLINGEN!! 50 år är ju inget för en hingst *lol*

Nu är det badrumsstädning som hägrar..... L-Å är & fixar ryggen så han får nog leka lite mer mr P när han kommer hem så ska jag duscha av badrummet - är den enklaste vägen för att få det hyfsat okej liksom ;)

Som väntat hann inte den beställda grejen komma med posten idag så det blir att hålla till godo med nr.2 tills den dyker upp på fredag hoppas jag annars blir jag sur på riktigt!

Är lite smått förbannad också när jag tänker efter. Om man inte bestämmer sig för att ha en fest för att man fyller är väl det upp till var & en eller??? Skulle jag fyllt & om jag skulle haft en fest skulle jag bjudit dom jag vill umgås med & inte bjudit folk för att dom någon gång bjudit mig för då försvinner liksom hela grejjen.... Är väl en sak om man går i skolan & ska ha kalas....det är liksom en annan grej. Är aningen trött på folk som bara ska ha & ha - va f*n finns det innanför pannbenet egentligen? Måste vara ett stort j*la hålrum eller nåt.....

Så - fick jag ur mig det också :) Nu ska det sättas fart....

Kram D

1 kommentar: