måndag 31 maj 2010

Inte rik men...

Nej....blev inte rik på valla igår vilket risken va väldigt liten för iofs....gick inte minus sådär fasligt mycket att man inte överlever iaf (tror jag). Va iaf guldväder & Iceland som vann va bäst över 2 lopp helt enkelt denhär dagen.

Lär väl sätta mig med resten av räkningarna....lite senare :/ Fortfarande inga hyresavier & lika bra är nog det.... Ska banne mej vänta lika länge med & betala som vi fått vänta på dom.... Är ju parodi & vänta 3 MÅNADER på att styrelsen ska godkänna mig som medlem - va ju kanske dumt att ens skriva in mig eftersom det tar sån j*la tid - underligt som f*n är det iaf & betyget bli 0 av 10 möjliga! Har faktiskt aldrig bott i en så kass förening som denna, men, men.... Nu är det ju L-Å som bott här i typ 20 år & vill bo här så jag gillar läget - jo jag gör det.

Inte träffat Marie sen i fredags morse - känns som en evighet, men idag ska vi ses så blir allt bra & "som vanligt" igen :)

Pimme va hemma med pappa hela dan igår medans jag va på äventyr & det hade gått bra. Va faktiskt pappa L-Å som sa åt mig att åka för jag va lite sådär tveksam.

Ska ta & ladda upp lite bilder - vet att det är roligare med en blogg m bilder, men det får bli senare för hinner inte ta den tiden just nu för har en liten busunge som vill ha uppmärksamhet så här sitter jag brevid hoppgungan - skriver & leker - gäller & köra en combo för att få det att gå ihop *s*

Ska ner t jobbet nu i början på juni någon gång också & planera lite inför mitt lilla jobbande. Blir några fm helger till att börja med.

Kram så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar