fredag 21 maj 2010

Är för mycket nu...

Jag är matt, men inte f*n kan jag lägga mig & sova för det. Lucas är rastlös & P försöker jag få & vila lite em....ingen idé & lägga sig under dom 20 min han ev. slumrar till. Loke är på klubben & gör någonting..... Har tvättstuga om ett par timmar & skulle behöva städa, men orkar inte! Har inte blivit gjort på hela veckan så det måste göras, men när? Imorgon är det barnens dag också....Lucas ska springa nå sagolopp....kommer väl vara en miljard folk & jag är inte upplagd över att träffa nå folk heller! BLÄ!

Känner mig lite anti nu..... Har ingen lust & åka till Sthlm nästa helg heller... Skulle bara vilja få lite tid att vara BARA vara! Får väl se hur det blir... Vill inte bara vara själv - vill bara vara med L-Å också & han ska ju iväg & sen kommer det bara rulla på.... Vecka, helg med fullt upp, vecka, helg med fullt upp.... SUCK!

Ibland längtar jag efter att få jobba några timmar bara för att få nå annat & tänka på. Undrar hur det kommer gå också.....funkar ju inte när L-Å jobbar borta iaf....

Nej....är less just nu....bara....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar