söndag 9 maj 2010

Börjar nog bli gammal....

Tror jag börjar bli gammal - är ultraseg idag också trots att jag inte gjorde många knop & hoppade i säng tidigt igår, men imorgon kanske man är människa igen (?) Hoppas på det iaf!

Imorgon kommer Lucas också - iaf en stund på morgonen & en sväng efter lekis *mys*

Lilla P ligger just nu ute i vagnen & sover middag så jag ska kasta omkull mig på sängen ett tag för att kanske, kanske orka ta fram dammsugaren lite senare....skulle behövas...konstigt att det hoppar in stenar i lägenheten titt som tätt....undra om det är nån som busar med mig?

L-Å är nere på klubben & svetsar lite jobbgrejjor, men tror hans besök hos V igår gjorde honom gott - skönt det!

Ikväll blir det film & jag lär nog få en pizza, kebab eller nå annan skräpmat - tror det är detdär flottet som fattas - är nog därför kroppen inte kommit i balans än!

Nä - nu står vila högst på listan!

Kram D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar