tisdag 25 maj 2010

Tanken va ju god...

...och det är tanken som räknas? Köpte ett helt gäng strumpor till Lucas på Piccaboo igår, men nu när han skulle sätta på sig dom va dom alldeles för små & så tittar jag på lapparna (som jag såklart plockat bort på alla par) så har jag köpt strl.. 22/24 till en som har 33 på fötterna.... Inte alls så snurrig...*suck* Ja ja....tanken va ju god....får göra ett nytt försök inom en snar framtid...typ under em...

Snart dax & gå med L till bussen sen blir det hem & vila lite fm för mig & P. Sovmorgonen som jag tyckte skulle bli varade till 5.45 & det va ju lika bra & gå upp eftersom vi ändå skulle upp strax efter 7 annars så....

Lär förövrigt shoppa regnkläder också så det lutar nästan åt en tur någonstans.....se om man får med sig någon & vart man ska ta vägen isf.... Avesta eller Ludvika kanske?

Räkningsdax också....är väl lika bra & sen är pengarna slut - som alla andra månader.... Ja ja....har iaf en roskildebiljett fixat & undanlagt till en hyra...

Kram D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar