onsdag 5 maj 2010

Stackars, stackars Lars

"Började" med en promenad på fm - runt floravägen där någon ropade på mig & det va faster Majsan som stod ute på balkongen. Hon var sjukskriven då hon fått en fraktur på en ryggkota - gjorde jävulskt ont & det kan man ju lugnt förstå - f*n - jag skulle knapra allt jag kunde! Sen blev det stopp på ringvägen & en kaffe & sockerkaka med Jan-E & A-C. Vidare hem, dusch, mat & så iväg på kalas till Erika.

Tog även en tur förbi Coop för inhandling av lite grejjor inför kvällens Chili Con Carne. Sen när vi kommer hem så ser jag att darlingens skor står där & i soffan sitter självaste han - brukar ju inte vara hemma först vid 19-tiden, men saken va ju den att han hade fått en stor asfaltsklump på knöcklan på foten så den såg ju inte ut & må superbra - AJ AJ!! Just idag får han väl heta stackars, stackars Lars då (något han brukar köra med allt som oftast ändå *s*).

P har precis somnat - blev tidigt idag, men så har han ju varit vaken i 3,5 timme i sträck också så han va trött, trött - somnade på två röda efter att han tryckt i sig lite mat. Hann dock med ett bad också & även han (precis som Lucas) var faschinerad av duschen som lyser grönt/blått/rött efter hur varmt vattnet är :)

Nu ska det vikas tvätt!

Förresten så har dom fixat så TV'n funkar som den ska idag & det är ju nice - tänkte att jag skulle kolla anna anka söker assistent bara för att jag tycker att hon är så j*la dryg he he - är ju det programmen är till för liksom - antingen ska man lära sig något av dom eller så ska man bli irriterad - så är det!

Insett att det jag beställt till L-Å troligen inte kommer hinna komma tills självaste dan utan inte kommer dyka upp först typ nästa fredag....kanske....men va f*n - den som väntar på nåt gott.... ;) Kan väl få en försmak på självaste dan & resten en annan dag ;)

Kram så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar