onsdag 19 maj 2010

Inatt ska jag sova gott (hoppas jag)

F*n - hade sådär skitont i ryggen när jag vaknade imorse & då bestämdes det att jag & P skulle åka till v-ås för att byta dendär j*la bäddmadrassen så nu är det gjort!! Hoppas, hoppas denhär är bättre. 700:- extra kostade det men det är det ju definitivt värt om man ska slippa vakna som en 70-åring varje morgon! Dessutom är det kanske därför man aldrig är riktigt utsövd? Får se...

Började dan med en frukost på Valonen & bra va nog det för väl där när jag skulle betala så va inte mitt visakort där oh oh.... Letade igenom skötväskan - visste att jag hade det löst igår när vi va på coop så jag va hem & kollade kassen, inget där - bad marie kolla hemma & åkte ner t Coop för att kolla om dom hittat något & wiii där hade någon vänlig själ lämnat in både kort & coopkort *puh*

Måste ha mer ordning! Det kan bli dyrt....

Påväg hem från V-ås åkte vi förbi Norberg & käkade lunch med Annelie - nice, nice!!

Nu har P äntligen somnat lite em - vrång kille blev han, men till slut så gav han sig :)

Han har ju kommit på hur man vänder sig från rygg t mage nu också (första gången den 13:e maj) men igår & idag har han gjort det flera gånger, men på mage vill han inte ligga så länge & så blir han sur & "kan" helt plötsligt inte vända sig tillbaka ha ha Humör har han....när han är på det humöret men oftast är han snäll :)

Idag kom äntligen L-Å's andra present också så han får den imorgon när han kommer från jobbet. Blä! En hel natt till utan honom :(

Nu ska jag sätta mig med en kaffe & cigg på balkongen i lugn & ro medans P sover så får vi se vad som händer senare på em....

Kram D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar