tisdag 4 maj 2010

Kväller....

Så va det kväll igen - hinner med en del på dagarna, men tycker mest jag plockar, lagar mat, diskar & om igen. Vissa dagar är det helt okej men emellanåt blir man bara så matt på det, men det är väl så det är. Alla pojkar sover (idag också) och här sitter jag.... Har gjort allt detdär som jag nämde först, men tvätten är kvar & vika & tror den kanske får vänta tills imorgon - känner mest för att bara sitta & stirra på datorn en stund & inte göra så mycket mer vettigt idag.... Jo ta en dusch, men det får bli med mina sista krafter ;)

Varit & kalasat på brage - Hello Kitty tårta - det är grejjer det ;) Imorgon vankas det nytt kalas - då är det Erikas tur att bli nåt år äldre - många är det i Maj....kanske för att folk har haft semester just i typ juli/augusti? ;)

Nope - lär sköta min farm & kolla ifall det kanske finns nån billig rolig turnering & spela...

Kram D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar