tisdag 18 maj 2010

Kväller på skogsvägen....

Då va det kväller på skogsvägen igen. Varit lite här & där & inte gjort alltför mycket nytta idag, men dagen har ju iaf gått & det är bra för då är det en dag mindre innan L-Å kommer hem igen. Usch - jag hatar verkligen veckorna när han är borta - känns som man är halv liksom. Vill ha honom här på kvällarna. Hoppas han kommer få ett hemmajobb någon gång framöver - vore så j*la mycket skönare & enklare med allt möjligt....

Hur som har vi lunchat med M & M på Bergsmannen. Tog en promenad ner & det va så j*la kvavt att jag va dyngsur när vi kom hem igen *puh*

Sen va vi hem en sväng & eftersom P bara sovit typ 30 min tänkte jag att vi skulle kunna vila lite middag ihop eftersom jag va dyngtrött, men P tyckte inte detsamma så efter ett tag gav jag upp. Va ut t Oti med ett paket som skulle skickas iväg & vidare till Nina på en kaffe. Sen blev det lunch på Brage. Lyxigt & inte behöva sitta själv & käka & framförallt laga mat - är ju skittrökigt!

Blir tidig kväll. Känner att jag behöver sova! Ska väl ta tag i lite disk så har man gjort någonting vettigt sen får det vara nog :)

Sitter på balkongen & skriver & inser att det blivit dubbelt så grönt idag som igår typ. Björkarna är ju helt utslagna & gräset växer i hundratjugo - tur att man inte har en trädgård & ta hand om också, men blomlådor ska det bli inom en snar framtid. Shopperade blommor igår, men man ska ju skynda långsamt har jag hört annars kan man gå in i väggen & det vill man ju inte he he

Nope. Slut för idag, tack för idag....

Kram D

1 kommentar:

  1. Bäst att ta det lugnt.. Den där väggen folk går in i verkar inte vara någon höjdare...

    SvaraRadera