söndag 16 maj 2010

Att man aldrig lär sig??

Varför kan man inte bara lära sig att typ kanske ta det lite lugnt när det vankas party? Just då är det skoj - idag mindre skoj. Är JÄVLIGT(!) lycklig att jag har syrran som va snäll & hade pojkarna kvar till seneftermiddagen så jag kunde ligga & "åma" mig i lugn & ro.

Festen igår va kanon! Roligt folk & inte nå tjafs & stök - så borde det alltid vara!! Förstår inte riktigt varför det typ alltid finns folk som ska slåss alltså man kan inte ränna runt bland folk & vara kaxig & stöka & böka. Ja ja - gick ju bra m det igår så :)

P har precis somnat - han va megatrött (hoppas på en helnatt igen) för imorgon ska vi upp i tid ändå eftersom det är ny vecka igen = Lucas ska med bussen t lekis. Sen får vi se ifall jag & P följer med M till v-ås för ett besök på självaste hospitalet. Trökig väg & sitta & åka själv men ska fundera lite på det så får vi se vad som blir bestämt.

Tvättstuga har jag också lyckats boka in NU 17-21 & jag är matt, mattare, mattast! Tre våningar & släpa ner & lika j*la långt upp - känns som att bestiga Mount Everest - uhh....ja ja - bara & bita ihop för när det är klart så väntar bara slappo så det så!

Lucas va ju söt han också. Han frågade om han fick ta en glass & det fick han. Frågade om jag ville ha men nä - inte speciellt sugen alls faktiskt.... Sen kom L tillbaka från köket & frågade om jag hade ont i huvudet. Nja litegrann, men då är det bra med glass säger han *s* Kan meddela att jag passade på den ändå :)

Nope - time to.....snart ner bland källartrollen igen....:/

Kram D

1 kommentar: