torsdag 27 maj 2010

Minneskort?

Jodå så att.... Nu är den här - torsdagen som jag väntat på sen i söndags när jag blundade & det är så in i h***vete skönt & har darlingen hemma även om han är tröttare än mig (och det säger rätt mycket).

Började dagen med att gå till lekis m L så han fick cykla & jag fick motion - vore ju inte fel & komma ut på en 1½ timmes promenix varje morgon, men det är bara & ge upp - är för slö för det iaf den tiden, men skönt va det!

Städat lägenheten, hämtat L som följde med en kompis hem efter lekis & varit ner & hälsat på gammelmormor är det vi hunnit med under dagen....

Nu har vi nästan precis avslutat vår 3-rätters ;) Lovade ju L att leka halv 8 hos mig så....nu är det gjort & vi fick en 7:a av L-Å så det känns helt okej bra :) Tomatsoppa/Potatis,Köttbullar&Brunsås/Rabarberpaj&Vaniljsås va det som stod på våran meny *s* Bara disken kvar nu....men det går ju fort bara man drar igång. Ska nog göra så & sen ta en ordentlig dusch utan att behöva "nojja" för att P vaknar medans jag står & myser eller iaf - om han vaknar så finns det ju någon vaken & där :)

Vet inte vart jag ska vända mig men skulle behöva en rejäl rensning i huvudet & uppgradera minnet för det är rörigare än vanligt just nu.... Hade fixat barnvakt med syrran lördag-söndag eftersom vi ska på konsert & trav (va det tänkt). Va ju "bara" det att konserten tydligen va imorgon.....kan bara vara glad att jag har en snäll sister....inga problem - hon tog P fredag-lördag istället & det är ju bra lopp på lördag också V75 vid fint väder så får det bli elitloppet hemma i soffan på söndag - funkar ju fint det också :)

Lär väl börja tänka lite på vad jag ska ta med mig inför morgondagen också....eller nej...spar det tills imorgon.... Fixa en lista vad P ska ha med sig istället - tror på det.

Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar