lördag 22 maj 2010

Skallebank...

Är fortfarande inte nå speciellt pigg... Huvudet känns som en betongsäck & alve & jag är bästa kompisar just nu, men jag hoppas på att få vara pigg & kry imorgon igen & få en "normal" dag med the family....vore skönt för både mig & dom andra tror jag.... Varit som ett åskmoln hela helgen :( Är bara så j*la jobbigt & vara sjuk samtidigt som jag har en miljon saker som jag måste göra & det går ibland tyvärr ut över alla andra - känns som jag inte får vara sjuk & må dåligt....

Loke tog med Lucas & Pimme ut på en promenad/cykeltur en timme idag iaf så jag hann röja & dammsuga här hemma.... Finns ett berg med tvätt att vika också, men det får faktiskt vänta för det går bara inte & är inget måste just nu.

Hoppas att det är bra imorgon. Ska ta med barnen & kanske L-Å (om jag nu lyckas övertala honom) ut till Karbenning & Nickebo Skola. Loppis där & så får jag visa dom vart jag gick 3-6:an också. Är auktion i broarna också så en sväng dit & en kaffe hos mor & far - vore en lagom söndagsutflykt.

Har varit med Lucas på barnens dag på hembygdsgården också. Han hoppade hoppborg, sprang sagoloppet, red häst (jag "tvingade honom"), åkte häst & vagn & fiskade fiskdamm - så han va nöjd iaf en stund - skönt det. Träffade på en tidigare vän/fb-vän där också som knappt hälsade så hon är borta från mitt liv iaf. Hu för falska människor! Dom klarar jag mig utan. Ska det bara se bra utåt så kan dom leva i sin lilla perfekta bubbelvärld :)

Nu är det pizza som gäller (hemgjord) - bättre sent än aldrig.

Kram D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar