onsdag 5 maj 2010

Jaha...

Verkar inte bli mycket mer gjort idag - skulle kanske gå & joina L-Å & P i dendär osköna sängen. Måste vara den som gör att det känns som nån stuckit en kniv mellan skulderbladen varenda morgon - har iaf varit så tre dagar i rad nu & jag har då inte gjort nåt som jag inte brukar....*gillar inte*

Imorgon kommer Jacob hit ett par timmar då Nanny har nå grejs på jobbet på kvällen.

Försökte mig på lite poker också, men det gick ju inte alls....ska nog testa spela skithänder nån dag istället - är nog kanske det som gäller? Hur som ska jag f*n ta & kvala in mig till sommarpokerkryssningen som paf anordnar - vore väl inte helt fel & komma iväg nu när P äter både flaska, gröt & lite mat....well....lite tålamod & flyt imorgon - har ju en biljett så lär väl spela ;)

Nope - bedtime! Natti, natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar