lördag 29 maj 2010

Back in town!

Sådär ja! Då va vi hemma efter vår Sthlms-tripp - skönt tycker jag även om det va trevligt & vara iväg också, men hann komma fram & vara där typ en halvtimme & så började jag längta efter lilla P (L är ju hos J så), men som tur va kom jag på andra tankar när vi började röra på oss.

Black Rebel Motorcycle Club va bandet. Hört när L-Å spelat skivan tidigare & jag har inte tyckt att det va bra alls faktiskt MEN dom va f*n skitbra live! Dessutom va dom yngre, rivigare & bara skitbra helt enkelt. Ska nog testa mig på att spela skivan nån dag & se om den kan bli bra också ;) Va en brud som trummade & ett tecken på att det är ett bra band kan ju bl.a. vara att dom inte behöver ha massa coola scenkläder. Nope - BRA va ordet! :)

Sen blev det övernattning i Aspudden hos Maxe. När vi kom m tunnelbanan "hem" hade det varit nån typ av oroligheter så det stod väl en typ 15 tut-tut bilar & blåa farbröder & en & annan blå tant överallt & en annan tycker det snurrar runt mycket sånadär här... Ja ja....hoppas det inte va nå allvarligt bara....hör kanske till vardagen för dom - vad vet jag....

Idag va jag & L-Å in t stan & tog en liten promenix & shoppade lite småpryttlar, men blev abrupt avbrytna då farbror blå ringde t honom & sa att vi lär flytta bilen. Stod för infarten på gården & där skulle såklart en flyttbil in.... Tut-tut va dock snälla & inga böter hade vi fått, men dom som flyttade hade hyrt flytthjälp så dom hade fått vänta 30 min extra så det blev till att pynta 1000 pix för det.... Tror vi ska ta & parkera bra nästa gång - skit samma om man får gå - blir ju lite dyrt & lägga ut massa extra varje gång....jo, men, men - jag köpte en Thåströmskiva som jag inte hade (tro det eller ej!) & ett par tröjor så jag blev nöjd ändå :)

Ingen vinst på V75 - synd, men är ju en dag imorgon också - lyxigt med två V75:or på en helg :) Hoppas på att vi ska ta & åka ner också - blir med bröderna brother isf & jag tänker INTE köra *s*

Nope - nu ska vi inviga elgrillen - spännande, spännande :)

Kram D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar