fredag 7 maj 2010

Känner mig rätt duktig faktiskt :)


Sådär ja! Nu har jag motionerat nog för idag tycker jag nog - blir inga jättelånga promenader framöver iaf! Ner på brage eller till slåttervägen är nog det längsta mina ben kommer bära mig idag tror jag :) Är iaf välförtjänt av både det ena & andra efter dagen :)

Började med att gå till Seco & hälsa på skiftlaget. Därefter gick vi till mormor & hälsa på & eftersom både mamma & Irja va där så blev det tre i en smäll liksom. Lilla P fick sina skor i rätt storlek också. Converse är grejjer det ;) Sen fortsatte vi ner på stan för att möta upp pappa Lars som varit & fått en hair cut. Blev lunchning på Charlies & nu är vi hemma igen. Har däremot insett att jag lär ner på stan igen & shoppera lite P mat & blöjor annars blir det nog ingen trevlig natt & morgondag ;)

Ikväll är det alltså bolagspop som gäller! Hoppas på en trevlig kväll!

Nu dax för lite lek á la Pimme!

Kram D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar